Eerlijk, transparant en respectvol. Vanuit die overtuiging is MasterFind in 2012 gestart en deze overtuiging hebben wij nog steeds. Een intrinsieke interesse in mensen en hun beweegredenen vormt de basis voor duurzame relaties met klanten en kandidaten. Een opdracht of bemiddeling is pas echt geslaagd wanneer alle betrokkenen langdurig tevreden zijn met de uitkomst. Dit doen we voor vooruitstrevende opdrachtgevers die zich bezighouden met complexe, technische en maatschappelijke vraagstukken.
Persoonlijke betrokkenheid, betrouwbaarheid en transparantie zijn kernbegrippen voor onze aanpak. We zijn er wanneer jij het nodig hebt, van begin tot eind. Ook wanneer het lastig wordt!
Met een kritisch analytische aanpak schetsen wij een klant een realistisch beeld van de haalbaarheid van zijn of haar recruitmentvraagstuk. Ook kandidaten kunnen rekenen op transparantie en reële scenario’s over het startpunt en de toekomst bij een toekomstige nieuwe werkgever. Door samen te werken, werken we efficiënt, betrokken en succesvol.
Gedreven consultants, met hart voor het recruitment vak. Wij zetten ons in om innovatieve bedrijven en schaarse experts naar tevredenheid en voor de lange termijn bij elkaar te brengen.
MasterFind richt zich op HBO/WO posities, op het snijvlak van hard en soft skills, toekomstgerichte functies op seniorniveau. Dit doen we voor advies- en ingenieursbureaus.
Oktober 2018. De economie draait op volle toeren, orderportefeuilles kunnen nauwelijks voller. De kansen liggen voor het oprapen, maar zie ze maar eens volledig te benutten wanneer het steeds lastiger wordt aan goed gekwalificeerde professionals te komen. Om onze relaties te helpen organiseerden we dit live event. Op het podium stond Olympisch kampioen Maarten van der Weijden. Zijn topprestaties staan in ons geheugen gegrift: van de gouden medaille in Peking tot de heroïsche Elfstedentocht, die hij in augustus 2018 jaar zwom om geld in te zamelen voor onderzoek naar kanker. Hij vertelde ons hoe hij tegenslagen overwint, zichzelf telkens weet te overtuigen tot die ene stap extra en vooral: hoe jij dat ook kunt doen. Daarnaast nam ook Mediapsycholoog Mischa Coster ons mee in de psychologie van het overtuigen. Hij vertelde over hoe je met behulp van direct toepasbare technieken, die ene kandidaat kunt verleiden om voor jouw organisatie te kiezen en niet voor de concurrentie. De middag stond onder de bezielende leiding van Thomas van Zijl (Presentator en Journalist bij BNR’s Zakendoen).
Op 20 en 27 maart en 13 en 20 april 2017 heeft MasterFind vier Ronde Tafel sessies georganiseerd rondom Big Data en Recruitment. Deze werden geleid door Thomas van Zijl, presentator van BNR’s radioprogramma Zakendoen. Als deskundigen traden op Martijn van der Meijden (Executive Director Big Data bij EY), Gwellyn Daandels (Senior Director Data Analytics Benelux bij Cognizant) en Jack Esselink (Big Data Evangelist bij IBM). We hebben ongeveer 50 gasten mogen ontvangen, werkzaam bij onder andere Aspen Pharmacare, Alewijnse, Action, Akzo, Ballast Nedam, BAM, Cegeka, KLM, Engie, Strukton, PostNL, Royal IHC, Coca Cola European Partners, Essent en FloraHolland. Naast deze mooie terugblik is over de Ronde Tafel sessies ook een paper geschreven. Wil je deze ontvangen? Stuur dan mail naar info@masterfind.nl